2013年10月1日 星期二

我的新工具

早前團購的打蛋器 , 終於到手啦 !

換領時 , 心裡面沉一沉 , 因好似太細了 ~

因我家裏用的打蛋器大大的 ~

但回家後 , 便用新打蛋器整曲奇吧 !

噢 ...都幾好喎  , 我只係用一度 , 都已足足有餘喔 !

而且 , 好輕身的 !



去相 >>>






實物圖


 
 
 
跟住我發覺我的電子磅 , 壞壞地 !
 
索性買過新的 !
 
行左數間 , 決定買下此款電子磅, 薄型款  ~
 
我在二記看了要$240 , 我在橙記買$200 , 平 D !
 
希望呢款可以耐用D ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言