2013年9月1日 星期日

烘焙 ~ 黑糖提子包

 
轉用新平台的首個POST , 希望快些適應及運用 !
 
 
                         真的又要多謝小高分享的食譜 , 我的第二擊是黑糖提子包

                         非常成功 , Nice !!!



出爐的麵包



內裡滿滿提子,足料 !

 
 





切片後的樣子,完成






食譜: 來自小高blog



材料:
牛油溶液 17克
雞蛋1隻 + 牛奶 = 260

高筋麵粉 320克

沖繩黑糖(粉) 60 克

鹽 1/2茶匙

乾酵母 1茶匙
提子乾 74克
 
麵包機程式設定:(以下製作以 GIMINI麵包機為準,)

程式:[ 5 ] - 甜麵包  /  材料
重量:500克  /  烘焙度:低度


製法:
1. 取出焗盤,將搓粉器套在焗盤中央。

2. 除提子粒外,依序加入所有材料於焗盤中。

3. 將焗盆放回麵包機內,選擇程式並按開始鍵(or按下延遲啟動鍵)。

4.
麵包機響起提示時,逐少加入提子粒(預設時間可放入堅果格)。

5. 程序完成後,將麵包取出放涼架上放涼至少30分鐘,切片,即成。




 




12 則留言:

  1. 我仲努力緊...一起加油!

    回覆刪除
  2. 望落好好味呀~ 我都轉了新blog呀: http://helenhlblog.blogspot.hk/

    回覆刪除
  3. 好好味咁既樣呀~~
    我都適應緊新BLOG,仲o係度add緊人呢~~ 有機會o係呢度見返大家真好喇~~

    回覆刪除
  4. 做得好好呀,黑糖提子包好靚~

    回覆刪除
  5. 好正喎,我未有時間整包包睇住你這些先啦

    回覆刪除
  6. 第一個post, 一定要黎say個hi先...HI~~

    回覆刪除
  7. 用黑糖整包, 正 :) 一定好香 ;)

    回覆刪除
  8. 唔好意思呀,我係大肥人,我開左個新blog 呀...因為舊果個a/c呢...會有朋友係度,我唔想比佢地知我寫blog,所以開左個新呀....
    請cancel 果個,睇下面呢個呀...thanks!
    http://bigfatpeople.blogspot.hk/

    回覆刪除