2013年9月7日 星期六

BUY OR NOT BUY @ 打蛋器

我家用緊打蛋器 ,都已用上幾年啦...所以未有打算再買了

但我在YAHOO 團購看到呢款打蛋器都好似不錯喎 !
15/16 買唔買好呢 ?

買回家做後備也不錯 ! 而且有多個換領地點選擇 , 都好方便 !



PLS CHECK LINK AS BELOW : http://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/110087

 

 

 

賣點

  • 只售$99
  • 2013年最新款手提打蛋攪拌器
  • 7 段轉速調節,簡單易操控
  • 雙旋式設計,攪拌快捷、均勻、細密
  • 配不鏽鋼打蛋器及揉麵鉤各一雙
  • 一按式卸除,方便清洗
  • 輕鬆打蛋、奶油、麵糰等食材
  • 百家匯多間分店取貨,地點遍及港、九、新界

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 我好少用到揉麵鉤 , 但我見好多人團購緊...

      刪除
  2. 嘩!JNC連打蛋器都出埋?平平地看門口都幾好,我用開果個都幾好,如果要買我想再買配件,咁用起上來唔駛洗來洗去keekee...

    回覆刪除
    回覆
    1. yes , 慳返好多時間呢...但會唔會好難配 ?

      刪除
  3. Vicki, 依個都好吸引. 不過, 小高, 你用開咩牌子打蛋器呀?

    回覆刪除